یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


Hard Disk Sentinel Free v3.30

بازيابي اطلاعات هارد‌ديسک! اين جمله زماني براي شما ارزشمند مي‌شود که در اثر يک اتفاق اطلاعات ذخيره شده روي هارد‌ديسک خود را از دست بدهيد. در بسياري از موارد، اطلاعات از دست رفته با پرداخت هزينه‌اي قابل بازيابي است، اما گاهي اوقات نيز به‌دلايلي از جمله آسيب ديدن کلي هارد‌ديسک، امکان بازيابي اين اطلاعات وجود ندارد.

تا به ‌حال فکر کرده‌ايد که اگر هارد‌ديسک رايانه شما نيز خراب شود چه مشکلاتي برايتان پيش خواهد آمد؟ آيا از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه مي‌کنيد؟ فکر مي‌کنيد اگر نسخه پشتيبان اطلاعات خود را نداشته باشيد و روزي هارد‌ديسک رايانه‌تان خراب شود، مي‌توانيد زمان را به عقب بازگردانيد تا اطلاعات خود را حفظ کنيد؟

نرم‌افزار Hard Disk Sentinel براي جلوگيري از بروز اين مشکلات طراحي شده است. اين نرم‌افزار نه‌مي‌تواند زمان را به عقب بازگرداند و نه مانع از خرابي هارد‌ديسک رايانه‌تان شود، اما مي‌تواند پيش از بروز هرگونه اتفاقي براي هارد‌ديسک رايانه، شما را آگاه سازد تا پيش از بروز حادثه، اقدامات لازم را انجام دهيد.

به‌کمک اين نرم‌افزار هيچ‌گاه خرابي هارد‌ديسک شما را غافلگير نمي‌كند و مي‌توانيد با خيال راحت و تا زماني که نرم‌افزار Hard Disk Sentinel به شما هشداري نداده، اطلاعات ارزشمندتان را روي هارد‌ديسک رايانه ذخيره کنيد.اين نرم‌افزار مي‌تواند وضعيت سلامت هارد‌ديسک، گرماي ايجاد شده توسط آن، سرعت انتقال اطلاعات و صدمات احتمالي وارد شده به هارد‌ديسک را بررسي کرده، در مواقع نياز و پيش از بروز هرگونه اتفاق ناخوشايند، شما را در جريان امور قرار دهد.

 

حجم: 11.95 مگابایت

 

 در صورت كار نكردن لينك فوق از اين لينك استفاده كنيد:  دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 / 8 / 1390برچسب:Hard Disk Sentinel جلوگیری ار بروز مشکل در هارد, ] [ 12:33 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User